vrijdag 2 september 2011

Afscheidsdienst

Beste lezers,

Hier is dan bericht nummer 1. Momenteel zit ik nog eventjes in Nederland de dagen af te tellen tot ik weg ga. Het zijn er nog 3 om precies te zijn. 
Ik krijg al van veel mensen de vraag: 'Geert ben je niet ontzettend zenuwachtig?' 
Nou ik zal je zeggen.. Nee. Dat valt eigenlijk reuze mee. Ik heb er juist ontzettend veel zin in! Natuurlijk ga ik over een tijdje al vreselijke heimwee krijgen naar mijn familie en vrienden, maar ik zal altijd in mijn achterhoofd houden dat ik bezig ben met het werk van de Heer. En als ik het moeilijk heb dan zal Hij mij troost en kracht geven om Zijn werk voort te zetten.

Ik wilde het eigenlijk hebben over mijn afscheidsdienst. Dus ik wil iedereen bedanken die is gekomen om mij een goede tijd te wensen op zending. Ik geloof best dat het een hele opoffering kan zijn om helemaal naar Eindhoven te komen. We hadden afgelopen zondag 51 bezoekers! Veel he? Ik heb echt het gevoel dat ik thuis een heel support team heb klaar staan die heel trots op mij is dat ik deze keuze gemaakt heb.
Ik wil ook degenen bedanken die er niet waren maar er wel bij wilden zijn. Ik weet dat zij mij ook een goede tijd toe wensen. Bovendien hadden die toch niet meer gepast. Haha. 

Maar echt waar, ik ben echt heel dankbaar voor mijn vele vrienden in de Kerk. Jullie zijn het die mij in de Kerk hebben gehouden waardoor ik de beslissing heb kunnen nemen om op zending te gaan. Ik heb zondag ook gezegd: 'Mijn ouders hebben mij dankzij hun opvoeding in de Kerk gebracht, maar mijn vrienden hebben mij in de Kerk gehouden.' Vrienden zijn heel belangrijk in het leven, daar heb ik zeker een getuigenis van. Dus ik zeg tot jullie allemaal: wees een vriend. En dan niet alleen voor je eigen vrienden maar vooral tegen mensen die alleen zijn. Laat ze zich thuis voelen in de kerk zodat ze zich steeds verheugen op de volgende activiteit, zoals ik dat ook altijd deed. In de schriften staat dat je zelfs een vriend voor je vijanden moet zijn. Ik weet ook dat dit waar is, want ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Als je vriendelijk bent tegen de mensen die je haten, dan zie je hun houding langzaam veranderen en worden het zelf betere personen.

Zo. Dat wilde ik nog even meegeven. 
Dan zijn hier nog wat leuke plaatjes van mijn awesome afscheidsdienst.


  



'Kijk jongens daar staat een boom!'








Nou dan ga ik jullie hier mee achter laten en ga ik een super ervaring tegemoet! Ik ga jullie echt ontzettend missen, dus waag het niet om ergens heen te gaan ofzo voordat ik terug ben (behalve op zending dat mag wel). Ik kan nu al niet wachten om jullie weer te zien, dus laat me niet langer wachten!

Oja en schrijven he! Mijn adres staat als het goed is hier ergens op deze blog.

Houdoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten