woensdag 2 november 2011

Foto's MTC

 Dit is mijn district met het district dat naar Bulgarije gaat. We zijn erg close met ze geworden, want ze zitten in onze zone en we eten altijd samen, sporten samen, gaan samen naar de Tempel, zitten op zondag de hele tijd samen. En ik ga er al mee om vanaf de eerste dag dat ik in de MTC kwam, al een paar weken. Dus we zijn erg close.


Dit zijn Koen en ikna onze knipbeurt; lekker kort he?
Het bevalt me wel. Iedereen geeft me complimentjes over mijn haar (vooral de zusters).


 Hier ben ik temidden van alle Elders die naar Nederland gaan. Dus mochten jullie ooit een van hun tegenkomen, dan weet je dat ik ze kende in de MTC.


Hier ben ik die blauwe ducktape heeft gevonden. Ik had er een kunstwerk op de muur mee gemaakt. 


Deze dipsaus is de beste ooit. Zoals je ziet zijn Koen en ik er dol op. Het is kaas-dipsaus voor Dorito chips en zo.
Super lekker! Ik gaf het als verjaardagscadeautje aan Koen. Ik gaf hem natuurlijk ook chips erbij, want dat hoort zo. En ik gaf hem ook beef jerkey.


Zie je, ik ben er erg dol op! Ik heb het niet leeggedronken, dat is zonde.


 Dit is de verjaardag van Koen. We hebben een feestje in zijn residancehall.





 Dit is de Oost-Europeese gang. Ze gaan allemaal naar Polen, Tsjechië, Slovakije, Slovenië, Kroatië, Bulgarije en al die andere oost-blok landen. De talen lijken heel erg op elkaar. 
We hebben hier een windtunnel gemaakt. Alle airco's deden het niet die dag dus het werd erg heet en het stonk in het gebouw. Dus we maakten een windtunnel.



 Muilen met een boom!
Zou je denken ja........... Maar ik ben aan het ruiken. Deze boom ruikt namelijk naar cream-soda. Dat is erg bijzonder voor een boom. Cream-soda is een Amerikaanse frisdrank met vanillesmaak. Erg lekker! Dus de boom ruikt lekker. 


 Dit ben ik die Elder Burrows (voor) en Elder Moczygemba (achter) op mijn beide schouders optil. Ik heb nog steeds de hobby om mensen op te tillen. Moczygemba en Burrows gaan naar Las Vegas. Moczygemba is een Poolse achternaam. Vrij vertaald betekent het 'stevige pisser'. Grappig. Burrows is Spaans voor 'ezel'.


 Ik en mijn companion Elder Hayes voor de Provo tempel.


 Dit is Elder Wiley. Hij gaat naar Las Vegas. Toffe gast. Helaas was hij maar 3 weken in de MTC want hij hoefde geen taal te leren. 


    Proud to wear it!


 Mijn district. Naast mij Elder Hayes, Elder Dopp, Elder Walker, Zuster Forsey en Zuster Sheahan. Zr. Forsey moet om alles lachen wat ik zeg. Sheahan eigenlijk ook wel. Ze vinden mij super-grappig (ben ik ook). Ik heb Sheahan een zelfgeschreven nummer horen zingen terwijl ze zichzelf begeleidde op de piano. Was echt heeeeel mooi! Zij kan echt zingen. Ik heb wel geluk met mijn district. Iedereen kan goed met elkaar overweg. Dat is helaas niet vanzelfsprekend voor alle districten. Dus ik heb geluk.

 Dit is een toffe foto met een paar Elders van mijn zone. We kunnen goed met elkaar overweg. Ik sta naast de Elder met het grijze pak. Op de achtergrond de Provo tempel.





Mijn district weer. Eindelijk kijkt iedereen hier wel in de camera. Dit is mijn favoriete foto.


    Polen! Daar gaan we 7 november naar toe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten